[CMV] Vistabella – Puertomingalvo

Sortida: 8h 15m
Distancia: 18 km
Temps estimat: 4h 15m

Vam eixir 23 caminants de l’Alcora, Atzeneta, Vistabella i Alcalà de Xivert.

Pel camí de la processó (GR7) fins la carretera de Sant Joan, després per la pista fins al Mas del Carrascal, vora La Corralisa, fins a dalt de La Serra Batalla, fins ací la part mes dura de la ruta.

Vam esmorzar vora del camí que ens du fins al Mas de Monsó, a 8 km de Vistabella. On esta el Pissadó dels Gossos, que aixi s’anomene aquest lloc. Després vam continuar pel Barranc del Mas de Monsó i Barranco Mojón, a 9 km delpoble, vam entrar en el terme de Puertomingalvo. Per sendes vam continuar envoltats de pins, falgueres i freses silvestres, un paisatge preciós.  Pel Barranc del Sapo, Barranc de Fuertes fins al Mas De Les Vaques, ja vam poder vuere una bonica vista del Puerto. Trobant el el Mas de la Vega de Dalt i Baix i seguit el PR que ve des de Sant Joan vam arribar, pels voltants del Mas de la Venta, a un camí empedrat ben conservat fins a Puertomingalvo.

Foto i cerveseta abans de recuperar les calories a base dels dolços tipics i de un bon diar al Entreportales.

Un bon dia per a caminar, un  paisatge espectaculari una bon acompanyia. Cal repetir-ho!

Agraïmets  a Paco que ens va fer de guia per un camí tant meravellos.