Camí dels Pelegrins

El passat dissabte 19 dins de les Jornades Mediambientals sobre el Camí dels Pelegrins de Les Useres. Des del Club vam promoure una excursió per a fer l’últim tram del Camí, Xodos – Sant Joan.

Vam sortir uns trentena de  caminants a les 08:15 des de la Plaça del Dau, amb el bus que gratuïtament ens va ficar la UJI, per a dur-nos fins a Xodos. Després de fer un glop d’aigua a la font de la plaça del poble vam agafar el Camí del Pelegrins marcat amb les senyals del GR33 ( Castelló – Sant Joan). La pujada del Marinet te un encant especial, i a mes ara esta molt arreglada per les brigades de manteniment del Camí del Pelegrins als ser ara Monument Natural.

Al Pla de la Creu, vam decidir que era el lloc perfecte per esmorzar amb la visita de tres xiquets molt valents, Gabriel, Ander i Vera ( sols te 2 anyets!) . La baixada fins a Sant Joan va ser molt mes còmoda, i vam aprofitar la visita per fer una tometa al restaurant.

Com que el temps va acompanyar, alguns vam decidir seguir caminat per el GR7 fins al poble. Els que no van voler fer-ho tant llarg van pujar als cotxes granera d’Odiló i Vicent.

Un total de 17 kilòmetres amb un bon dia i molt bona companyia!

Gracies a tots per vindre i fer que aquestes activitats puguen perdurar