CMV – Vistabella – Cova Santa – Vistabella

Cova Santa El passat 15 de novembre a les 8.45h vam sortir de la Plaça del Dau un total de 31 caminants; d’Atzeneta, Les Coves i Vistabella, a més  a més de quatre companys nous del club de Les Alqueries, que anaven a fer un altra excursió.

Per baixar, vam agarrar una senda que ens va portar a creuant la carretera fins al Mas del Pla de la Mestra, després vam passar pel Mas de Martí i el Barranc de la Vall d’Usera, fins la pista que baixa barranc endins. Vam arribar fins al punt on s’ha d’agafar el camí per a pujar a la Cova Santa.

Abans de pujar ens vam ajuntar amb la resta del grup, la gent que no va voler fer tot el camí. La pujada és molt empinada, i fins que no estàs davant d’ella no es veu, però val la pena. Una vegada dins, vam estar contemplant les estalactites, estalagmites i la gran bellesa de la cova.

Vam fer l’esmorzaret amb vi, cafè i conyac, només ens va faltar l’orujo dels joves, que en aquesta ocasió no van poder estar, tenien una cita important a Bilbo.

Després vam continuar roques amunt, fent una mica d’escalada fins la lloma del Mas de Garrido, vam continuar per la pista que voreja la Lloma, per un antic camí, fins al Mas de les Roques, i d’ací a Vistabella.

Van ser un total de 17 km, i 5 hores de camí, amb un bona companyia.

Moltes gràcies a tots per acompanyar-nos  i no oblideu mirar les fotos.